bosák levente
Történelem és magyar szakos tanár, okleveles tanulásmódszertani tanácsadó, vállalkozó
Tanítás, irodalom, történelem, tanulásmódszertan, podcast, film, sport, civil aktivizmus, vállalkozás.
Mi köti össze az eddigi tevékenységeimet?
Mindegyik rólunk szól:
- Mi hajt bennünket?
- Ki vagyok én és kik vagytok ti?
- Hol vannak a határaink?
- Hogyan haladhatjuk meg azokat?
A Három Lépcső az ezekre adott válaszok koncentrátuma. Azért jött létre, hogy az embert egységben kezelve testben, lélekben és szellemben is támogassa.
Lépj szintet velünk!
Tekintsd meg, hogy kikkel léphetsz szintet!
szávai józsef
Matematika-fizika szakos tanár, a Tanac Néptáncegyüttes vezetője, koreográfus
Tanítottam falusi és városi általános iskolában, szakközépiskolában, gimnáziumban, főiskolán és egyetemen.
Táncot tanítottam 6-60 éveseknek, a legkisebb falvakban (Kökény) és a legnagyobb városokban (New York).
Mottó: „Egyetlen ismeret van, a többi csak toldás:
Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra.”
manka noémi
Angol-történelem tanár szakos végzős hallgató
Tanulmányaim kezdetekor elhatároztam, hogy az angol nyelv tanításával szeretnék foglalkozni.
Tanítványaim visszajelzései megerősítettek abban, hogy a többféle módszer és az interaktív feladatok elősegítik a tanulást és élvezetessé teszik az angol nyelv elsajátítását.
Emellett fontosnak tartom, hogy az órákon a tananyag egyénre szabott legyen, ehhez támogató, segítő légkört biztosítok. Legyen bármi is a célod, keress bizalommal és segítek megvalósítani!
“If you never try, you will never know.”
izsák mónika
Pályaorientációs és tanulásmódszertani tanácsadó, tréner, magyar nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár
A fiatalok sokszor azért nem érzik jól magukat a bőrükben, mert rosszul választottak, nem azon a pályán mozognak, ami közelebb viszi őket kitűzött céljaikhoz. A siker elmaradása mellet időt, pénzt és motivációt is veszítenek, mert nem vettek számításba elég szempontot a megfelelő képzés kiválasztásakor.
A felsőoktatásban eltöltött közel 20 évnyi pályaorientációs és beiskolázási tapasztalat segít abban, hogy támogatást nyújtsak a középiskolás és felső tagozatos diákok számára saját életútjuk, pályájuk megtervezéséhez, a megfelelő oktatási intézmény kiválasztásához.
Meggyőződésem, hogy nincs rossz döntés, minden megszerzett tudás a karrierépítés szolgálatába állítható.
bocorné hosszu anikó
Szociálpedagógus, okleveles szociális munkás - klinikai specializáció
Szakmai tevékenységemet az egyénekkel (gyermek és felnőtt), családokkal, csoportokkal és közösségekkel végzett segítő tevékenység határozza meg a szociális munka eszköztárával. Fő szakmai módszerként Carl Rogers személyközpontú, elfogadó, a kliens és a probléma megélését egyediként elismerő, biztonságos és támogató segítő kapcsolatban történő, vezetett segítő beszélgetés módszerét használom.
Életünk velejárója, hogy olykor magas érzelmi terheltségű helyzeteket vagy krízises időszakot élünk meg, és úgy érezzük, elakadtunk a feldolgozásban és megoldásban, kezelésben. A segítő beszélgetés, tanácsadás során ezen helyzetek esetén az egyéni fejlődés lehetősége van a fókuszban az erőforrásaira, motivációira, készségeire, tudására alapozva, azokat aktiválva a közös munka során. Ezekben a helyzetekben kívánok szakmai segítséget és támogatást nyújtani a hozzám forduló 12. életévüket betöltött tanulóknak, illetve azon szülőknek, gondviselőknek, akik 12 év feletti gyermeket nevelnek.
fekete etelka
Német nyelv és irodalom szakos tanár, tanulásmódszertani tanácsadó, kommunikációs szakember
Nyelvtanulás játékosan, tanácsadás egyénre szabottan
Több, mint húsz éve járom az utat gyerekekkel, fiatalokkal.
Kísérő társam a mozgás, a játék, a zene, a találkozások szeretete!
Kihívás és öröm:
megtalálni a legjobb támogatást, lelkesíteni, együtt felfedezni, stresszmentes, motiváló légkört teremteni az iskola falain belül és kívül.
Legyen szó nyelvtanulásról, a tanulásban való elakadásról, az iskolai átmenetek okozta nehézségről, szívesen segítek!
Kihívások kellenek, a nehézségek megerősíthetnek!
pécsi dorottya
Biológia és testnevelés szakos tanár, sajátos nevelési igényű gyermekek integrációs pedagógusa
Az általam tanított két tantárgy szorosan összekapcsolódik, így nagy élvezetet találok mindkettőben. Szeretem, ha a tanórák élettel teliek, ezért az óráim nagy része interaktív, sokszor játékos formában ismételjük a tanultakat. A biológia nem könnyű, de mindenki számára érthetővé lehet tenni, csak meg kell találni a megfelelő módot. Szeretek a tanulókkal együtt kidolgozni olyan tanulási formákat, amik számukra a leghasznosabbak.
Ha nem érted órán a biológiát, de szeretnéd megérteni, vagy már pontos célod van, akár egy emelt érettségi, keress bátran, hogy együtt készüljünk!
kósz gergely
Edző, a KószFit CrossGym vezetője
Mindig is hittem abban, hogy a mozgás nemcsak a testet, hanem a lelket is erősíti. Ezen az úton indultam el, és így született meg a KószFit CrossGym, amely egyedülálló edzésformáival és közösségi szellemével segít mindenkinek, aki szeretne tenni az egészségéért.
Az edzéseink során nagy hangsúlyt fektetek a prevencióra és a helyes testmozgásra, hogy megelőzzük a sérüléseket és hosszú távon megőrizzük a jó közérzetet.
A Három Lépcsőben szeretném megosztani veletek azt a tudást és tapasztalatot, amit az évek során gyűjtöttem. Az Indian Club edzésprogram egy különleges és hatékony mozgásforma, amely segít az állóképesség növelésében, a mozgáskoordináció javításában és a testi erő fejlesztésében. Hiszem, hogy együtt képesek vagyunk a legnagyobb célok elérésére is. Várlak szeretettel az edzéseken és a programban, ahol együtt dolgozunk majd a testi és lelki egyensúly megteremtéséért.
steingruber nikolett
Gyógytornász és csoportos fitness instruktor
Egész eddigi életemben a mozgással foglalkoztam: középfokon a Pécsi Művészeti Gimnázium, Szakgimnázium és Technikum táncművészeti tagozatán, felsőfokon pedig a Pécsi Tudományegyetem Bsc gyógytornász szakán végeztem. Jelenleg ugyanitt a fizioterápia mesterszakot végzem. Külföldi tanulmányaim során a New York-i Broadway dance centerben is képeztem magam táncosként. Jelenleg gyerekeknek oktatok táncot.
Csoportos fitness instruktori végzettséggel is rendelkezem, amellyel szeretnék a gyerekeknek segíteni abban, hogy kialakítsanak egy pozitív tesképet, jó mozgáskoordinációt, helyes testtartást és szép mozgást.
Hiszem, hogy életre szóló segítséget tudok adni a gyerekeknek.
heinrich-baráth csenge
Történelem-magyar szakos tanár
Sem utódja, sem boldog őse, sem rokona, sem ismerőse nem vagyok senkinek. Már ugye Ady Endre. Én nála sokkal szerencsésebbnek mondhatom magam, még ha itt erősen a költői túlzás eszközével élt is. Vagyok ugyanis egy 9 hónapos gyönyörű kislány boldog anyukája, és egy 432 hónapos – nem kevésbé tetszetős – férfi még boldogabb felesége. De ami most a fő, hogy történelem-magyar szakos tanár vagyok, ami mindig is szerettem volna lenni. Rögtön a hercegnő és rocksztár után persze. Történelem és magyar, mert mindkettő annyira izgalmas és érdekes és szép. No meg mert meggyőződésem, hogy a tudás hatalom, ami által jobban ráláthatunk a jelenünkre, és így nagyobb befolyást szerezhetünk saját életünk felett. Ezáltal válik szerintem a tudás szabadsággá is egyben. Ja és persze, mert imádok a diákjaimmal beszélgetni, és vitatkozni. Szabadidőmben egyébként szívesen táncolok, utazom, olvasok, illetve Bátor Tábor önkéntes vagyok. És vagyok, mint minden ember: fenség, Észak-fok, titok, idegenség, lidérces, messze fény. De persze én is csak túlzok.
hornok máté
Magyar- dráma- és színházismeret tanár
Amikor bemutatkozom, általában magyartanárként hivatkozom önmagamra, hiszen az a főállásom, de mindig hozzáteszem, hogy szívemhez igazán közel a drámatanárság áll, mert egy színjátszó foglalkozás vagy egy előadás készítése során olyan kapcsolat tud kialakulni csoportvezető és csoport, csoporttagok között, amiért és ahogyan érdemes tanítani. Ezek a folyamatok a kreativitás-kooperáció-kommunikáció hármasában fogannak meg, válnak termékennyé, és ezt a gondokodásmódot csempészem bele a magyartanításba is. Szóval tanuljunk közösen, értelmezzünk műveket, kapcsoldójunk a magyar és egyetemes kultúra értékeihez, beszélgessünk!
gagna szilárd
A KószFit CrossGym crosstraining edzője.
A Lighthouse Studio Kft. tulajdonosa, ügyvezetője, tervezőgrafikusa.
8 év küzdősport múlttal és versenytapasztalattal a hátam mögött 2022-ben kezdtem funkcionális edzéseket tartani a KószFitben.
A sportolókkal történő közös munka és egy cég vezetése során az alábbi készségeim fejlődtek:
- Megtanultam fenntartani a lelkesedést és bátorítást adni, különösen akkor, amikor a közösség tagjai kihívásokkal szembesülnek.
- Skálázás, progresszió: különbözőek vagyunk, eltérő igényekkel, célokkal és felkészültséggel. A korlátok mindenkinél máshol húzódnak, ezek gyors felismerése elősegíti a gördülékeny munkát.
- Gyakorlatot szereztem a csoportdinamika hatékony kezelésében. Ez kifejezetten fontos, amikor különböző képességű embereket kell egyensúlyban tartani, és mindenkinek megfelelő szintű kihívást biztosítani.
- Úgy gondolom, az edző feladata, hogy a csoportos órákon támogató és pozitív környezetet teremtsen, ami segíti a résztvevők fejlődését és jóllétét.
- Edzőként és vezetőként világossá vált, hogy az együttműködés alapköve az elismerés.
Fenti tapasztalataimmal tartom a crosstraining edzéseket gyerekeknek.
Alapértékeim részét képezik az alázat, a nehézségekkel történő szembenézés, a fegyelem és az éberség önmagunkra és környezetünkre egyaránt.
halászné bencze klaudia
Matematika és informatika szakos tanár
Matematika és informatika szakos középiskolai tanár vagyok, emellett egy 16 hónapos kislány édesanyja.
Mindig is szerettem különórák alkalmával korrepetálást, tehetséggondozást, felkèszítèst vállalni. Boldogsággal és elégedettsèggel tölt el, ha azt mondják “nem is olyan nehéz a matek, mint hittem”, “ja így már értem”. Ezek a pozitív visszacsatolások adnak újabb és újabb lendületet.
Az órákon nagy hangsúlyt fektetek a személyre szabott oktatásra, ahol minden diák egyedi igényeire és képességeire összpontosítok. Célom egy olyan tanulási környezet megteremtése, ami támogatja a diákok szellemi fejlődését, egy olyan biztonságos és pozitív légkör kialakítása, ami elősegíti a hatékony tanulást.
horváth olivér
Korábban matek-infó tanári, jelenleg programtervező informatikus szakos hallgató
Már gimnáziumban igyekeztem segíteni azoknak, akiknek főként matekból és fizikából támogatásra volt szükségük. Az egyetem évei alatt és jelenleg is folyamatosan tartottam, tartok online órákat matekból és programozásból.
Célom a hatékonyság növelése, a motiváció megerősítése. Diákjaim a rendszeres és következetes tanulásnak köszönhetően, akár 2 jegyet is javítanak az előzetes elvárásokhoz képest.
kiss barbara
magyar nyelv és középiskolai tanár, gyógypedagógus-logopédus, tanulásmódszertani tréner, PTE oktató
Ötgyermekes édesanyaként, több mint 20 éves pedagógusi tapasztalattal az a célom, hogy elfogadó, szeretetteljes légkörben kiteljesedjenek a nehezebben tanuló diákok is. Gyakran futás vagy éppen biciklizés közben is újabb és újabb ötleteken gondolkodom.
Tapasztalataim szerint a diákok iskolai pályafutását nagymértékben befolyásolja az, hogy mennyire ismerik erősségeiket és gyengeségeiket. Szükség esetén gyógypedagógiai képességvizsgálat segíthet abban, hogy felderítsük az erősségeket, megtaláljuk az elakadások forrását és kialakítsunk személyre szabott támogatást. A megfelelő tanulási önismeret segíthet abban, hogy idegrendszeri működésünk sokféleségét értéknek éljük meg, ne akadálynak. Holisztikus szemlélettel érdemes megtalálni a motivációt, hogy eredményesebbek legyenek a diákok az iskolában és megéljék a mindennapi örömöt a tanulás folyamatában. A gyermek legfőbb szövetségese a szülő, ezért nagyon fontos, hogy a támogató háttér is tisztában legyen az atipikus működések és a figyelmi problémák hátterével, a megoldás módszereivel.
Örömmel segítek abban, hogy a szülők és a diákok gyakorlati segítséget kapjanak a tanulási problémák felismerésében, megfelelő kezelésében.
szávai józsef
Matematika-fizika szakos tanár, a Tanac Néptáncegyüttes vezetője, koreográfus
Fizikát tanítottam falusi és városi általános iskolában, szakközépiskolában, gimnáziumban, főiskolán és egyetemen.
Táncot tanítottam 6-60 éveseknek, a legkisebb falvakban (Kökény) és a legnagyobb városokban (New York).
Mottó: „Egyetlen ismeret van, a többi csak toldás:
Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra.”
Fizikát tanítottam falusi és városi általános iskolában, szakközépiskolában, gimnáziumban, főiskolán és egyetemen.
Táncot tanítottam 6-60 éveseknek, a legkisebb falvakban (Kökény) és a legnagyobb városokban (New York).
Mottó: „Egyetlen ismeret van, a többi csak toldás:
Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra.”
manka noémi
Angol-történelem tanár szakos végzős hallgató
Tanulmányaim kezdetekor elhatároztam, hogy az angol nyelv tanításával szeretnék foglalkozni.
Tanítványaim visszajelzései megerősítettek abban, hogy a többféle módszer és az interaktív feladatok elősegítik a tanulást és élvezetessé teszik az angol nyelv elsajátítását.
Emellett fontosnak tartom, hogy az órákon a tananyag egyénre szabott legyen, ehhez támogató, segítő légkört biztosítok. Legyen bármi is a célod, keress bizalommal és segítek megvalósítani!
“If you never try, you will never know.”
Tanulmányaim kezdetekor elhatároztam, hogy az angol nyelv tanításával szeretnék foglalkozni.
Tanítványaim visszajelzései megerősítettek abban, hogy a többféle módszer és az interaktív feladatok elősegítik a tanulást és élvezetessé teszik az angol nyelv elsajátítását.
Emellett fontosnak tartom, hogy az órákon a tananyag egyénre szabott legyen, ehhez támogató, segítő légkört biztosítok. Legyen bármi is a célod, keress bizalommal és segítek megvalósítani!
“If you never try, you will never know.”
izsák mónika
Pályaorientációs és tanulásmódszertani tanácsadó, tréner, magyar nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár
A fiatalok sokszor azért nem érzik jól magukat a bőrükben, mert rosszul választottak, nem azon a pályán mozognak, ami közelebb viszi őket kitűzött céljaikhoz. A siker elmaradása mellet időt, pénzt és motivációt is veszítenek, mert nem vettek számításba elég szempontot a megfelelő képzés kiválasztásakor.
A felsőoktatásban eltöltött közel 20 évnyi pályaorientációs és beiskolázási tapasztalat segít abban, hogy támogatást nyújtsak a középiskolás és felső tagozatos diákok számára saját életútjuk, pályájuk megtervezéséhez, a megfelelő oktatási intézmény kiválasztásához.
Meggyőződésem, hogy nincs rossz döntés, minden megszerzett tudás a karrierépítés szolgálatába állítható.
A fiatalok sokszor azért nem érzik jól magukat a bőrükben, mert rosszul választottak, nem azon a pályán mozognak, ami közelebb viszi őket kitűzött céljaikhoz. A siker elmaradása mellet időt, pénzt és motivációt is veszítenek, mert nem vettek számításba elég szempontot a megfelelő képzés kiválasztásakor.
A felsőoktatásban eltöltött közel 20 évnyi pályaorientációs és beiskolázási tapasztalat segít abban, hogy támogatást nyújtsak a középiskolás és felső tagozatos diákok számára saját életútjuk, pályájuk megtervezéséhez, a megfelelő oktatási intézmény kiválasztásához.
Meggyőződésem, hogy nincs rossz döntés, minden megszerzett tudás a karrierépítés szolgálatába állítható.
Bocorné Hosszu Anikó
Szociálpedagógus, okleveles szociális munkás - klinikai specializáció
Szakmai tevékenységemet az egyénekkel (gyermek és felnőtt), családokkal, csoportokkal és közösségekkel végzett segítő tevékenység határozza meg a szociális munka eszköztárával. Fő szakmai módszerként Carl Rogers személyközpontú, elfogadó, a kliens és a probléma megélését egyediként elismerő, biztonságos és támogató segítő kapcsolatban történő, vezetett segítő beszélgetés módszerét használom.
Életünk velejárója, hogy olykor magas érzelmi terheltségű helyzeteket vagy krízises időszakot élünk meg, és úgy érezzük, elakadtunk a feldolgozásban és megoldásban, kezelésben. A segítő beszélgetés, tanácsadás során ezen helyzetek esetén az egyéni fejlődés lehetősége van a fókuszban az erőforrásaira, motivációira, készségeire, tudására alapozva, azokat aktiválva a közös munka során. Ezekben a helyzetekben kívánok szakmai segítséget és támogatást nyújtani a hozzám forduló 12. életévüket betöltött tanulóknak, illetve azon szülőknek, gondviselőknek, akik 12 év feletti gyermeket nevelnek.
Szakmai tevékenységemet az egyénekkel (gyermek és felnőtt), családokkal, csoportokkal és közösségekkel végzett segítő tevékenység határozza meg a szociális munka eszköztárával. Fő szakmai módszerként Carl Rogers személyközpontú, elfogadó, a kliens és a probléma megélését egyediként elismerő, biztonságos és támogató segítő kapcsolatban történő, vezetett segítő beszélgetés módszerét használom.
Életünk velejárója, hogy olykor magas érzelmi terheltségű helyzeteket vagy krízises időszakot élünk meg, és úgy érezzük, elakadtunk a feldolgozásban és megoldásban, kezelésben. A segítő beszélgetés, tanácsadás során ezen helyzetek esetén az egyéni fejlődés lehetősége van a fókuszban az erőforrásaira, motivációira, készségeire, tudására alapozva, azokat aktiválva a közös munka során. Ezekben a helyzetekben kívánok szakmai segítséget és támogatást nyújtani a hozzám forduló 12. életévüket betöltött tanulóknak, illetve azon szülőknek, gondviselőknek, akik 12 év feletti gyermeket nevelnek.
fekete etelka
Német nyelv és irodalom szakos tanár, tanulásmódszertani tanácsadó, kommunikációs szakember
Nyelvtanulás játékosan, tanácsadás egyénre szabottan
Több, mint húsz éve járom az utat gyerekekkel, fiatalokkal.
Kísérő társam a mozgás, a játék, a zene, a találkozások szeretete!
Kihívás és öröm:
megtalálni a legjobb támogatást, lelkesíteni, együtt felfedezni, stresszmentes, motiváló légkört teremteni az iskola falain belül és kívül.
Legyen szó nyelvtanulásról, a tanulásban való elakadásról, az iskolai átmenetek okozta nehézségről, szívesen segítek!
Kihívások kellenek, a nehézségek megerősíthetnek!
Nyelvtanulás játékosan, tanácsadás egyénre szabottan
Több, mint húsz éve járom az utat gyerekekkel, fiatalokkal.
Kísérő társam a mozgás, a játék, a zene, a találkozások szeretete!
Kihívás és öröm:
megtalálni a legjobb támogatást, lelkesíteni, együtt felfedezni, stresszmentes, motiváló légkört teremteni az iskola falain belül és kívül.
Legyen szó nyelvtanulásról, a tanulásban való elakadásról, az iskolai átmenetek okozta nehézségről, szívesen segítek!
Kihívások kellenek, a nehézségek megerősíthetnek!
pécsi dorottya
Biológia és testnevelés szakos tanár, sajátos nevelési igényű gyermekek integrációs pedagógusa
Az általam tanított két tantárgy szorosan összekapcsolódik, így nagy élvezetet találok mindkettőben. Szeretem, ha a tanórák élettel teliek, ezért az óráim nagy része interaktív, sokszor játékos formában ismételjük a tanultakat. A biológia nem könnyű, de mindenki számára érthetővé lehet tenni, csak meg kell találni a megfelelő módot. Szeretek a tanulókkal együtt kidolgozni olyan tanulási formákat, amik számukra a leghasznosabbak.
Ha nem érted órán a biológiát, de szeretnéd megérteni, vagy már pontos célod van, akár egy emelt érettségi, keress bátran, hogy együtt készüljünk!
Az általam tanított két tantárgy szorosan összekapcsolódik, így nagy élvezetet találok mindkettőben. Szeretem, ha a tanórák élettel teliek, ezért az óráim nagy része interaktív, sokszor játékos formában ismételjük a tanultakat. A biológia nem könnyű, de mindenki számára érthetővé lehet tenni, csak meg kell találni a megfelelő módot. Szeretek a tanulókkal együtt kidolgozni olyan tanulási formákat, amik számukra a leghasznosabbak.
Ha nem érted órán a biológiát, de szeretnéd megérteni, vagy már pontos célod van, akár egy emelt érettségi, keress bátran, hogy együtt készüljünk!
kósz gergely
Edző, a KószFit CrossGym vezetője
Mindig is hittem abban, hogy a mozgás nemcsak a testet, hanem a lelket is erősíti. Ezen az úton indultam el, és így született meg a KószFit CrossGym, amely egyedülálló edzésformáival és közösségi szellemével segít mindenkinek, aki szeretne tenni az egészségéért.
Az edzéseink során nagy hangsúlyt fektetek a prevencióra és a helyes testmozgásra, hogy megelőzzük a sérüléseket és hosszú távon megőrizzük a jó közérzetet.
A Három Lépcsőben szeretném megosztani veletek azt a tudást és tapasztalatot, amit az évek során gyűjtöttem. Az Indian Club edzésprogram egy különleges és hatékony mozgásforma, amely segít az állóképesség növelésében, a mozgáskoordináció javításában és a testi erő fejlesztésében. Hiszem, hogy együtt képesek vagyunk a legnagyobb célok elérésére is. Várlak szeretettel az edzéseken és a programban, ahol együtt dolgozunk majd a testi és lelki egyensúly megteremtéséért.
Mindig is hittem abban, hogy a mozgás nemcsak a testet, hanem a lelket is erősíti. Ezen az úton indultam el, és így született meg a KószFit CrossGym, amely egyedülálló edzésformáival és közösségi szellemével segít mindenkinek, aki szeretne tenni az egészségéért.
Az edzéseink során nagy hangsúlyt fektetek a prevencióra és a helyes testmozgásra, hogy megelőzzük a sérüléseket és hosszú távon megőrizzük a jó közérzetet.
A Három Lépcsőben szeretném megosztani veletek azt a tudást és tapasztalatot, amit az évek során gyűjtöttem. Az Indian Club edzésprogram egy különleges és hatékony mozgásforma, amely segít az állóképesség növelésében, a mozgáskoordináció javításában és a testi erő fejlesztésében. Hiszem, hogy együtt képesek vagyunk a legnagyobb célok elérésére is. Várlak szeretettel az edzéseken és a programban, ahol együtt dolgozunk majd a testi és lelki egyensúly megteremtéséért.
steingruber nikolett
Gyógytornász és csoportos fitness instruktor
Egész eddigi életemben a mozgással foglalkoztam: középfokon a Pécsi Művészeti Gimnázium, Szakgimnázium és Technikum táncművészeti tagozatán, felsőfokon pedig a Pécsi Tudományegyetem Bsc gyógytornász szakán végeztem. Jelenleg ugyanitt a fizioterápia mesterszakot végzem. Külföldi tanulmányaim során a New York-i Broadway dance centerben is képeztem magam táncosként. Jelenleg gyerekeknek oktatok táncot.
Csoportos fitness instruktori végzettséggel is rendelkezem, amellyel szeretnék a gyerekeknek segíteni abban, hogy kialakítsanak egy pozitív tesképet, jó mozgáskoordinációt, helyes testtartást és szép mozgást.
Hiszem, hogy életre szóló segítséget tudok adni a gyerekeknek.
Egész eddigi életemben a mozgással foglalkoztam: középfokon a Pécsi Művészeti Gimnázium, Szakgimnázium és Technikum táncművészeti tagozatán, felsőfokon pedig a Pécsi Tudományegyetem Bsc gyógytornász szakán végeztem. Jelenleg ugyanitt a fizioterápia mesterszakot végzem. Külföldi tanulmányaim során a New York-i Broadway dance centerben is képeztem magam táncosként. Jelenleg gyerekeknek oktatok táncot.
Csoportos fitness instruktori végzettséggel is rendelkezem, amellyel szeretnék a gyerekeknek segíteni abban, hogy kialakítsanak egy pozitív tesképet, jó mozgáskoordinációt, helyes testtartást és szép mozgást.
Hiszem, hogy életre szóló segítséget tudok adni a gyerekeknek.
Heinrich-Baráth Csenge
Történelem-magyar szakos tanár
Sem utódja, sem boldog őse, sem rokona, sem ismerőse nem vagyok senkinek. Már ugye Ady Endre. Én nála sokkal szerencsésebbnek mondhatom magam, még ha itt erősen a költői túlzás eszközével élt is. Vagyok ugyanis egy 9 hónapos gyönyörű kislány boldog anyukája, és egy 432 hónapos – nem kevésbé tetszetős – férfi még boldogabb felesége. De ami most a fő, hogy történelem-magyar szakos tanár vagyok, ami mindig is szerettem volna lenni. Rögtön a hercegnő és rocksztár után persze. Történelem és magyar, mert mindkettő annyira izgalmas és érdekes és szép. No meg mert meggyőződésem, hogy a tudás hatalom, ami által jobban ráláthatunk a jelenünkre, és így nagyobb befolyást szerezhetünk saját életünk felett. Ezáltal válik szerintem a tudás szabadsággá is egyben. Ja és persze, mert imádok a diákjaimmal beszélgetni, és vitatkozni. Szabadidőmben egyébként szívesen táncolok, utazom, olvasok, illetve Bátor Tábor önkéntes vagyok. És vagyok, mint minden ember: fenség, Észak-fok, titok, idegenség, lidérces, messze fény. De persze én is csak túlzok.
Sem utódja, sem boldog őse, sem rokona, sem ismerőse nem vagyok senkinek. Már ugye Ady Endre. Én nála sokkal szerencsésebbnek mondhatom magam, még ha itt erősen a költői túlzás eszközével élt is. Vagyok ugyanis egy 9 hónapos gyönyörű kislány boldog anyukája, és egy 432 hónapos – nem kevésbé tetszetős – férfi még boldogabb felesége. De ami most a fő, hogy történelem-magyar szakos tanár vagyok, ami mindig is szerettem volna lenni. Rögtön a hercegnő és rocksztár után persze. Történelem és magyar, mert mindkettő annyira izgalmas és érdekes és szép. No meg mert meggyőződésem, hogy a tudás hatalom, ami által jobban ráláthatunk a jelenünkre, és így nagyobb befolyást szerezhetünk saját életünk felett. Ezáltal válik szerintem a tudás szabadsággá is egyben. Ja és persze, mert imádok a diákjaimmal beszélgetni, és vitatkozni. Szabadidőmben egyébként szívesen táncolok, utazom, olvasok, illetve Bátor Tábor önkéntes vagyok. És vagyok, mint minden ember: fenség, Észak-fok, titok, idegenség, lidérces, messze fény. De persze én is csak túlzok.
hornok máté
Magyar- dráma- és színházismeret tanár
Amikor bemutatkozom, általában magyartanárként hivatkozom önmagamra, hiszen az a főállásom, de mindig hozzáteszem, hogy szívemhez igazán közel a drámatanárság áll, mert egy színjátszó foglalkozás vagy egy előadás készítése során olyan kapcsolat tud kialakulni csoportvezető és csoport, csoporttagok között, amiért és ahogyan érdemes tanítani. Ezek a folyamatok a kreativitás-kooperáció-kommunikáció hármasában fogannak meg, válnak termékennyé, és ezt a gondokodásmódot csempészem bele a magyartanításba is. Szóval tanuljunk közösen, értelmezzünk műveket, kapcsoldójunk a magyar és egyetemes kultúra értékeihez, beszélgessünk!
Amikor bemutatkozom, általában magyartanárként hivatkozom önmagamra, hiszen az a főállásom, de mindig hozzáteszem, hogy szívemhez igazán közel a drámatanárság áll, mert egy színjátszó foglalkozás vagy egy előadás készítése során olyan kapcsolat tud kialakulni csoportvezető és csoport, csoporttagok között, amiért és ahogyan érdemes tanítani. Ezek a folyamatok a kreativitás-kooperáció-kommunikáció hármasában fogannak meg, válnak termékennyé, és ezt a gondokodásmódot csempészem bele a magyartanításba is. Szóval tanuljunk közösen, értelmezzünk műveket, kapcsoldójunk a magyar és egyetemes kultúra értékeihez, beszélgessünk!
gagna szilárd
A KószFit CrossGym crosstraining edzője. A Lighthouse Studio Kft. tulajdonosa, ügyvezetője, tervezőgrafikusa.
8 év küzdősport múlttal és versenytapasztalattal a hátam mögött 2022-ben kezdtem funkcionális edzéseket tartani a KószFitben.
A sportolókkal történő közös munka és egy cég vezetése során az alábbi készségeim fejlődtek:
- Megtanultam fenntartani a lelkesedést és bátorítást adni, különösen akkor, amikor a közösség tagjai kihívásokkal szembesülnek.
- Skálázás, progresszió: különbözőek vagyunk, eltérő igényekkel, célokkal és felkészültséggel. A korlátok mindenkinél máshol húzódnak, ezek gyors felismerése elősegíti a gördülékeny munkát.
- Gyakorlatot szereztem a csoportdinamika hatékony kezelésében. Ez kifejezetten fontos, amikor különböző képességű embereket kell egyensúlyban tartani, és mindenkinek megfelelő szintű kihívást biztosítani.
- Úgy gondolom, az edző feladata, hogy a csoportos órákon támogató és pozitív környezetet teremtsen, ami segíti a résztvevők fejlődését és jóllétét.
- Edzőként és vezetőként világossá vált, hogy az együttműködés alapköve az elismerés.
Fenti tapasztalataimmal tartom a crosstraining edzéseket gyerekeknek.
Alapértékeim részét képezik az alázat, a nehézségekkel történő szembenézés, a fegyelem és az éberség önmagunkra és környezetünkre egyaránt.
8 év küzdősport múlttal és versenytapasztalattal a hátam mögött 2022-ben kezdtem funkcionális edzéseket tartani a KószFitben.
A sportolókkal történő közös munka és egy cég vezetése során az alábbi készségeim fejlődtek:
- Megtanultam fenntartani a lelkesedést és bátorítást adni, különösen akkor, amikor a közösség tagjai kihívásokkal szembesülnek.
- Skálázás, progresszió: különbözőek vagyunk, eltérő igényekkel, célokkal és felkészültséggel. A korlátok mindenkinél máshol húzódnak, ezek gyors felismerése elősegíti a gördülékeny munkát.
- Gyakorlatot szereztem a csoportdinamika hatékony kezelésében. Ez kifejezetten fontos, amikor különböző képességű embereket kell egyensúlyban tartani, és mindenkinek megfelelő szintű kihívást biztosítani.
- Úgy gondolom, az edző feladata, hogy a csoportos órákon támogató és pozitív környezetet teremtsen, ami segíti a résztvevők fejlődését és jóllétét.
- Edzőként és vezetőként világossá vált, hogy az együttműködés alapköve az elismerés.
Fenti tapasztalataimmal tartom a crosstraining edzéseket gyerekeknek.
Alapértékeim részét képezik az alázat, a nehézségekkel történő szembenézés, a fegyelem és az éberség önmagunkra és környezetünkre egyaránt.
halászné bencze klaudia
Matematika és informatika szakos tanár
Matematika és informatika szakos középiskolai tanár vagyok, emellett egy 16 hónapos kislány édesanyja.
Mindig is szerettem különórák alkalmával korrepetálást, tehetséggondozást, felkèszítèst vállalni. Boldogsággal és elégedettsèggel tölt el, ha azt mondják “nem is olyan nehéz a matek, mint hittem”, “ja így már értem”. Ezek a pozitív visszacsatolások adnak újabb és újabb lendületet.
Az órákon nagy hangsúlyt fektetek a személyre szabott oktatásra, ahol minden diák egyedi igényeire és képességeire összpontosítok. Célom egy olyan tanulási környezet megteremtése, ami támogatja a diákok szellemi fejlődését, egy olyan biztonságos és pozitív légkör kialakítása, ami elősegíti a hatékony tanulást.
Matematika és informatika szakos középiskolai tanár vagyok, emellett egy 16 hónapos kislány édesanyja.
Mindig is szerettem különórák alkalmával korrepetálást, tehetséggondozást, felkèszítèst vállalni. Boldogsággal és elégedettsèggel tölt el, ha azt mondják “nem is olyan nehéz a matek, mint hittem”, “ja így már értem”. Ezek a pozitív visszacsatolások adnak újabb és újabb lendületet.
Az órákon nagy hangsúlyt fektetek a személyre szabott oktatásra, ahol minden diák egyedi igényeire és képességeire összpontosítok. Célom egy olyan tanulási környezet megteremtése, ami támogatja a diákok szellemi fejlődését, egy olyan biztonságos és pozitív légkör kialakítása, ami elősegíti a hatékony tanulást.
horváth olivér
Korábban matek-infó tanári, jelenleg programtervező informatikus szakos hallgató
Már gimnáziumban igyekeztem segíteni azoknak, akiknek főként matekból és fizikából támogatásra volt szükségük. Az egyetem évei alatt és jelenleg is folyamatosan tartottam, tartok online órákat matekból és programozásból.
Célom a hatékonyság növelése, a motiváció megerősítése. Diákjaim a rendszeres és következetes tanulásnak köszönhetően, akár 2 jegyet is javítanak az előzetes elvárásokhoz képest.
Már gimnáziumban igyekeztem segíteni azoknak, akiknek főként matekból és fizikából támogatásra volt szükségük. Az egyetem évei alatt és jelenleg is folyamatosan tartottam, tartok online órákat matekból és programozásból.
Célom a hatékonyság növelése, a motiváció megerősítése. Diákjaim a rendszeres és következetes tanulásnak köszönhetően, akár 2 jegyet is javítanak az előzetes elvárásokhoz képest.
kiss barbara
magyar nyelv és középiskolai tanár, gyógypedagógus-logopédus, tanulásmódszertani tréner, PTE oktató
Ötgyermekes édesanyaként, több mint 20 éves pedagógusi tapasztalattal az a célom, hogy elfogadó, szeretetteljes légkörben kiteljesedjenek a nehezebben tanuló diákok is. Gyakran futás vagy éppen biciklizés közben is újabb és újabb ötleteken gondolkodom.
Tapasztalataim szerint a diákok iskolai pályafutását nagymértékben befolyásolja az, hogy mennyire ismerik erősségeiket és gyengeségeiket. Szükség esetén gyógypedagógiai képességvizsgálat segíthet abban, hogy felderítsük az erősségeket, megtaláljuk az elakadások forrását és kialakítsunk személyre szabott támogatást. A megfelelő tanulási önismeret segíthet abban, hogy idegrendszeri működésünk sokféleségét értéknek éljük meg, ne akadálynak. Holisztikus szemlélettel érdemes megtalálni a motivációt, hogy eredményesebbek legyenek a diákok az iskolában és megéljék a mindennapi örömöt a tanulás folyamatában. A gyermek legfőbb szövetségese a szülő, ezért nagyon fontos, hogy a támogató háttér is tisztában legyen az atipikus működések és a figyelmi problémák hátterével, a megoldás módszereivel.
Örömmel segítek abban, hogy a szülők és a diákok gyakorlati segítséget kapjanak a tanulási problémák felismerésében, megfelelő kezelésében.
Ötgyermekes édesanyaként, több mint 20 éves pedagógusi tapasztalattal az a célom, hogy elfogadó, szeretetteljes légkörben kiteljesedjenek a nehezebben tanuló diákok is. Gyakran futás vagy éppen biciklizés közben is újabb és újabb ötleteken gondolkodom.
Tapasztalataim szerint a diákok iskolai pályafutását nagymértékben befolyásolja az, hogy mennyire ismerik erősségeiket és gyengeségeiket. Szükség esetén gyógypedagógiai képességvizsgálat segíthet abban, hogy felderítsük az erősségeket, megtaláljuk az elakadások forrását és kialakítsunk személyre szabott támogatást. A megfelelő tanulási önismeret segíthet abban, hogy idegrendszeri működésünk sokféleségét értéknek éljük meg, ne akadálynak. Holisztikus szemlélettel érdemes megtalálni a motivációt, hogy eredményesebbek legyenek a diákok az iskolában és megéljék a mindennapi örömöt a tanulás folyamatában. A gyermek legfőbb szövetségese a szülő, ezért nagyon fontos, hogy a támogató háttér is tisztában legyen az atipikus működések és a figyelmi problémák hátterével, a megoldás módszereivel.
Örömmel segítek abban, hogy a szülők és a diákok gyakorlati segítséget kapjanak a tanulási problémák felismerésében, megfelelő kezelésében.